Sopot - 1e Bolesława Chrobrego
W naszej ofercie m. in. : W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, piesze wycieczki, prywatny parking, ogrzewanie, bezpłatne Wi-Fi, całodobowa ochrona, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, transfer, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Wi-Fi, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), jazda konna, windsurfing, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, park wodny, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, kort tenisowy, parking w garażu, zwierzęta domowe są akceptowane, całkowity zakaz palenia, dostęp do Internetu, transfer lotniskowy, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, winda, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, meble ogrodowe, parking na miejscu, monitoring wokół obiektu, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, transfer na lotnisko, squash, transfer z lotniska, parking, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, kręgielnia, transfer (dodatkowa opłata), Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Victus Apartamenty, Apartament Faro o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zameldowanie i wymeldowanie odbywa się w recepcji obiektu Victus, przy ul. Dworcowej 1 w Sopocie. Osoby, które przyjadą po 17:00, mogą odebrać klucze z sejfu znajdującego się przy wejściu do recepcji. Śniadania są opcjonalne. Posiłek ten jest serwowany w restauracji poza obiektem.Dostępne pokoje:
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 39 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Sopot - Victus Apartamenty, Apartament Faro, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.3036459