Sopot - 1e Bolesława Chrobrego
W naszej ofercie m. in. : Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, transfer z lotniska, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, kort tenisowy, całkowity zakaz palenia, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, parking na miejscu, meble ogrodowe, ogrzewanie, bezpłatne WiFi, pokoje dla niepalących, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, transfer lotniskowy, park wodny, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), winda, windsurfing, zwierzęta domowe są akceptowane, transfer (dodatkowa opłata), piesze wycieczki, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, transfer, WiFi dostępne w całym obiekcie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, WiFi, squash, dostęp do Internetu, całodobowa ochrona, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, parking, jazda konna, transfer na lotnisko, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, pokoje rodzinne, parking w garażu, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, prywatny parking, kręgielnia, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Victus Apartamenty, Apartament Faro o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zameldowanie i wymeldowanie odbywa się w recepcji obiektu Victus, przy ul. Dworcowej 1 w Sopocie. Osoby, które przyjadą po 17:00, mogą odebrać klucze z sejfu znajdującego się przy wejściu do recepcji. Śniadania są opcjonalne. Posiłek ten jest serwowany w restauracji poza obiektem.Dostępne pokoje:
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 39 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Sopot - Victus Apartamenty Apartament Faro, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.3036459