Sopot - 40 Bohaterów Monte Cassino
W naszej ofercie m. in. : puby, sklep na miejscu, Maseczki dla gości, pokoje dla alergików, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, parking na miejscu, bezpłatny parking, wieczorne rozrywki, WiFi, WiFi dostępne w całym obiekcie, wspólna kuchnia, pokoje dźwiękoszczelne, taras słoneczny, pokoje dla niepalących, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Możliwe wystawienie faktury, taras, ogrzewanie, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, parking dla osób niepełnosprawnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, galerie sztuki, muzyka na żywo, prywatny parking, meble ogrodowe, wspólny salon / sala TV, bezpłatne WiFi, winda, pokoje rodzinne, dostawa artykułów spożywczych, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostęp do personelu medycznego, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, monitoring wokół obiektu, klub nocny / DJ, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking w garażu, część przeznaczona dla palących, park wodny, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, dostęp za pomocą kluczy, plaża, fryzjer / salon piękności, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, parking, stand-up, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, pralnia chemiczna, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, całkowity zakaz palenia, Płatności bezgotówkowe są możliwe, dostęp do Internetu, jazda konna, transfer lotniskowy, kort tenisowy, piesze wycieczki.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu House Managers - Złota Gracja o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.Dostępne pokoje:
Apartament 4 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 rozkładana sofa - 48 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Sopot - House Managers Złota Gracja, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.259491